dissabte, 28 de maig del 2011


SORTIDA AL SANTUARI DE LA GLEVA I VIC

Un viatge magnífic per mi, ja que als dos llocs hi tinc llaços sentimentals que em fan sentir feliç de poder tornar-hi.
Però aquest cop ha estat un viatge ben diferent. M'he adonat que la ciutat de Vic la coneixia molt superficialment com sol passar a molts llocs on anem sovint. Gracies a la bona organització de la Dolors i a una bona guia que no tant sols ha donat informació si no que m'ha transmés el seu amor per la Ciutat dels Sants i els seus personatrges il·lustres, sobre tot Mossen Cinto ,com l'anomenen allí, i també la nostra estimada M. Àngels Anglada. Un veritable plaer trepitjar el carrer de la Riera i sobre tot la casa on va transcorrer part de la seva vida.
També l'oportunitat de visitar l'ajuntament, ha estat molt interessant. Veure les pintures d'en Sert amb un cromatisme totalment diferent del què coneixia fins aquest moment, una sorpresa amb contrast amb les de la catedral que em visitat finalment.
En fi un viatge molt profitós tant cultural com sentimentalment


1 comentari:

  1. Veritablement va ser un magnífic viatge. Segur que en retindrem un gran record.

    Vares ser molt valenta i te'n dono gràcies de deixar-nos compartir amb tu aquell moment al Santuari de la Mare de Déu de la Gleva

    ResponElimina