dissabte, 28 de maig del 2011

SANTUARI DE LA GLEVA




SANTUARI DE LA GLEVA

On Mssen. Cinto Verdaguer fou destinat en el seu exili de Barcelona, en la seva Osona nartal.

LA GLEVA, testimoni de la nostre unió solemne, fara 50 anys el 16 d'agost. Unió solemne, si, com corresponia a l'època. Testimoni del nostre projecte de vida, realitzat plenament al consolidar-se amb els anys. Projecte amb roses i espines en el seu camí.

Avui, torno a ser a LA GLEVA envoltada d'amigues, no pas les mateixes d'aquell feliç dia, però amigues que m'ajuden amb el seu embolcall a soportar el gran enyor que sento en no tenir-te prop meu fisicament.
-El toni està amb tu, em diuen. Jo, ja ho sé, ho sento, et porto molt endins meu però, és que el teu físic no ets tu també? El teu físic, l'estoig únic que tenim per guardar tot el què som?
Aquest entranyable i bell enyor també sempre el portaré amb mi.

2 comentaris:

  1. Carme, La teva intervenció fou molt emotiva i entranyable, em vas commoure i aflorar sentiments .
    Una abraçada
    Raimunda

    ResponElimina
  2. Carme, el sentiment que manifestes, m'ha recordat el que expresa Joan Maragall en el Cant Espiritual.

    ResponElimina